dokNet.dk

spiderdiagram doknet

I dette projekt er der udviklet et enkelt og fleksibelt redskab, dokNet.dk, beregnet til at gennemføre små og større undersøgelser, opsamle data og give et grafisk overblik over resultaterne.

dokNet.dk kan f.eks. bruges til:

• tilfredshedsundersøgelser ved kursusafslutning
  • dokumentation/opsamling af læringsudbytte/progression på individniveau og for hold
  • undervisningsmiljøundersøgelser

Resultaterne anskueliggøres grafisk som spindelvævsdiagrammer.

dokNet.dk stilles til rådighed for hele folkeoplysningen på en organisationsneutral hjemmeside.  Redskabet er endvidere tilgængeligt via det ligeledes organisationsneutrale web-site virker-det.nu

Man kan oprette egne undersøgelser eller logge ind på dokNet.dk med brugernavn demo og login demo for at se eksempler på forskellige undersøgelser. Man må gerne kopiere og justere til egne formål.

dokNet.dk er udviklet af Daghøjskoleforeningen i samarbejde med AOF og Folkehøjskolernes Forening. Projektet er støttet af Dansk Folkeoplysnings Samråds udviklingspulje B.